Nha Trang dag 1

17 augustus 2014 - Nha Trang, Vietnam

Conclusie we zijn allebei geen fan van een nachtbus. We kwamen om 6 uur 's ochtends gaar in Nha Trang aan. Doordat we pas om 7 uur konden inchecken zijn we naar het strand gegaan om te chillen. Super grappig om te zien dat 's ochtends vroeg het strand al helemaal vol is met Vietnamezen die zwemmen of badmintonnen. Géraldine heeft vandaag een rustdag ingelast om beetje bij te komen. Leanne miste het fietsen te erg en is maar een fiets gaan huren om de stad te verkennen. We zijn 's avonds bij een bekend spaans tapas restaurant gaan eten. In de lonely planet stond dat het erg gezellig is door de live muziek en dansers. Dit was ook zeker waar. We keken onze ogen uit naar de bijzondere mensen die zich op de dansvloer lieten zien (vooral de Russen kunnen er wat van) Entertainement was zeker aanwezig.

Groetjes uit Nha Trang,
Leanne & Géraldine

Wistjedatjes:
- Alles in Nha Trang in het Russisch geschreven is.
- Toen we uit de nachtbus kwamen er een stel Russen helemaal lam waren (dit om 6 uur 's morgens)