Hoi An dag 4

17 augustus 2014 - tp. Hội An, Vietnam

Als we uit het raam keken, zagen we een betonnen muur wat een beetje verfraaid was met een schilderij (wat kan je meer verwachten voor $10?) Wat zou het weer vandaag zijn? Aah fijn. Geen wolkje aan de lucht. Tijd om de colbertjes op te halen. Ook een ontbijtje zou er goed ingaan! Kennen jullie het spreekwoord: zoals mama de pannenkoeken thuis bakt.... Ja mams, die pannenkoeken hier zijn gefrituurd. We kunnen niet wachten op een lekkere goede pannenkoek! Op naar het strand! Vandaag was het vooral grappig hoe iedereen zo hard mogelijk rennend naar het water probeerde te komen. Het zand was namelijk gloeiend heet. We konden niet te lang op het strand blijven, we hadden namelijk een slaapbus naar Nah Trang. Dit wordt vast reuze interessant! Allemaal kleine bedjes in een bus. Voor de lange mensen onder ons, neem geen slaapbus! Wij hadden mooi een plekje vooraan! Yes dacht Leanne, minder kans op wagenziek. Na een uurtje betreurde Leanne al dat ze vooraan lagen, de extra buschauffeurs en backpack sjouwers rolden hun bed uit, precies naast de onze. Op slechts 5 cm afstand werden we omringd door Vietnamezen. En niet alleen de Russen snurken, Vietnamezen kunnen er ook wat van! Tot zover vanuit de bus.

Wistjedatjes:
- er is gewoon wifi in de bus!
- de buschaffeur rijdt alsof het een tweebaansweg is, eigenlijk rijdt hij steeds aan de verkeerde kant.
- ze zelfs in de bus een boeddhabeeld hebben inclusief wierrok.