Ho Chi Minh dag 3

24 augustus 2014 - 1, Vietnam

Vandaag uitslapen! Dat is lang geleden! We zijn inmiddels wel gewend om met veel mensen op een kamer te slapen. Dat gesnurk kunnen wij na 4 weken wel aan. Deze morgen was er echter iets anders waardoor Leanne gewekt werd. Wekkers, heeeel veel wekkers. Een jongen had zijn wekker om 6 uur gezet, maar sliep er doorheen. Leanne had de jongen al een aantal keer gewekt, maar dat mocht niet baten. Zelf maar de wekker proberen uit te zetten, werkte ook niet. Dan maar de wekker op het balkon. Om 7 uur viel Leanne bijna weer in slaap, totdat de volgende wekker ging. Zo ging dat nog wel even door. Gelukkig kennen jullie het gezegde: "ochtendstond heeft goud in de mond" vast wel. Vandaag de laatste dag! Tijd voor een massage! Niet zomaar een massage, een massage gegeven door blinde mensen. Er is namelijk een centrum voor blinde mensen in Vietnam, die willen graag wat bijverdienen en dat doen ze dmv massages. Spannend! Alles moest uit en we hadden het gevoel dat we op een operatiekamer lagen. Al snel begonnen de dames. Terwijl Géraldine lag te genieten van een overheerlijke rustige massage, lag Leanne te creperen. Haar dame was flink hardhandig en hield van klappen. Na wat au au geroep en wat gegrinnik werden de klapjes gelukkig ietsje zachter, was dit een echte Vietnamese massage?? Helemaal fit en bont en blauw konden we er weer tegenaan! Eerst even wat goede daden. We hebben niet veel zwervers gezien, maar hier kwamen we er eentje tegen. We hebben een boel ingeslagen bij de supermarkt en deze arme man verwend met wat leuke spullen :) op naar de markt voor wat laatste rommel. 'S avonds hebben we een "echte" laatste avond gehad! We zijn naar het hoogste gebouw in Ho Chi Minh geweest en daarboven hebben we een coctail gedronken. Het uitzicht was fenomenaal! We gaan Vietnam erg missen!

Wistjedatjes:
- er is een tijd van komen en een tijd van gaan.

1. Greet:
    25 augustus 2014
    Heel hartelijk dank voor al de mooie verhalen. Ik wens jullie een goede terugreis en een groot welkom thuis!!!
    Liefs van tante Greet
  2. Willeke:
    25 augustus 2014
    So nice meiden, wat een verhalen en. belevenissen allemaal! Erg vermakelijk en beeldend verteld, ik heb het gevoel dat ik dar ook ben geweest ;-) Zal wel weer raar zijn in je eigen bed! Liefs Willeke