Dag 2

30 juli 2014 - Hanoi, Vietnam

Door middel van ons ooglapje hebben we toch wat slaap kunnen inhalen. Na een heerlijk frans ontbijt en kennis te hebben gemaakt met Vietnamese koffie (koffiebonen zwemmend in water) was het tijd voor de lokale Dong Xuan markt. Hierbij een mooie 'echte' Ray-Ban kunnen scoren voor wel €1,50. Daarna hebben we ons leven op het spel gezet, met een tuc-tuc de Temple of Literature te bereiken, mission accomplished! Om dat te kunnen overtreffen zijn we gelijk maar op een scooter gestapt, om bij een heel gaaf Post-it café een theetje te drinken. Na een bezoekje aan het waterpoppentheater en de rode brug dachten we even rustig op terras te zitten, koud biertje erbij, mooi uitzicht. Maar helaas, aan onze linkerhand was een jongetje van 2 jaar aan het wild plassen in het park en aan de rechterkant deden mensen een gezondheidstest door middel van onder een rijdende douche te gaan staan. Voor de mensen met goede ogen hebben zien in de dokere hoekjes van het terras af en toe een rat lopen. All in all maakte dat het er niet minder leuk op.

De wist je datjes voor vandaag:
- Dat ze in Vietnam geen muntgeld hebben
- door het (verplicht, anders levensgevaar) snel te moeten oversteken van wegen werken we aan onze topconditie
- Leanne met haar spierballen een kluissleutel kan breken. Als straf: geen spullen
- kennis hebben gemaakt met shuttle Voetbal: Vietnamese voetbal door middel van het hooghouden van een shuttle

Liefs vanuit een avontuurlijk Hanoi,
Leanne & Géraldine

1. Winfred & Jessica:
    30 juli 2014
    He Leanne en Geraldine,
    Dag 2... en nu al zo veel avonturen beleefd! Bij het zien van de maaltijd, moeten we zeggen dat wij niet erg veel trek krijgen in de Vietnamese specialiteiten. Maar goed, het zal vast beter smaken, dan dat het er uit ziet!
    Zijn jullie backpacks als aangekomen?
    We wensen jullie nog veel plezier!
    Groetjes Win & Jes