vliegtuig perikelen

29 juli 2014 - Hoan Kiem District, Vietnam

We zijn vlot door de douane heen gekomen. Geraldine probeerde nog een deofles mee te smokkelen, maar een paar scherpe weldoorziene Russische ogen had haar zo door. Uurtje vertraging gehad. Goulash gegeten en gezellig gekletst met een echte Rus :)

Aangekomen in Moskou, hadden we weinig tijd om over te stappen vanwege de vertraging. Bij de douanecontrole waren er twee hokjes open. Mister danielofski (marechaussee) dacht mwaw, het is nog niet druk genoeg en gooide zijn hokje dicht. Toen was er nog maar één over inclusief een hoop stressende mensen. Uiteindelijk is het ons gelukt om in te stappen. Prima stoelen en leuke kids naast ons. We hebben die Vietnameze kids zelfs verrast op een zure mat! En verrast dat ze waren! We wisten niet dat ze zoveel verschillende bekken konden trekken. Na ons heerlijke maaltijd (kip in perfecte vierkante blokjes, dat zien we niet vaak ik NL) gelijk 2 slaappillen erachter aan. Slapen zullen we! Of toch niet? Na verschillende zit/ligposities is dat slapen helaas niet gelukt. Morgen weer een nieuwe poging! Tot zover vanuit het vliegtuig boven Thailand.
Groetjes Geraldine en Leanne

Wistjedatjes
-moskou net zo groot is als Nederland? (Volgens de Russische buurman)
-80% fan van Poetin is (volgens de Russische buurman
- de buurman naast ons echt een nationalist is en daarom ook erg veel wijn kan drinken en snurkt?
- het normaal is om wijn, cola en cola light te krijgen terwijl je een ding besteld?
- Vietnamezen moeite hebben om met mes en vork te eten?
- pantoffels krijgt in een Russische vliegtuig terwijl het 31 graden in Moskou was?
- de wc vlak achter onze stoelen continu bezet is en het doortrekken erg veel lawaai maakt?

Ps. We zijn nu aangekomen in het hostel, helaas zonder backpack. Scheelt wel een hoop tillen ;)

1. Willy:
    29 juli 2014
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Het slapen haal je wel weer in. Groetjes van ons.