Mui Ne dag 3

23 augustus 2014 - Phan Thiet, Vietnam

Half 5 's ochtends, voor ons was het tijd om op te staan, andere kwamen net terug van het stappen. Planning was om met een jeep de sunrise te bekijken vanaf de duinen. Na 10 minuten wachten was de tourguide nog niet aanwezig. Na een uur wachten zijn we maar weer naar bed gegaan. Gelukkig was het personeel erg vriendelijk en hebben we de planning om moeten gooien. Resultaat: gratis busreis en gratis ontbijtje :) gelukkig kwam 's middags wel de tour guide opdagen. Een bezoek met een jeep aan een vissersdorpje en waterval stond eerst op de planning. Daarna mochten we ons een half uur lang uitleven op een quad in de witte duinen. Wat hilarische momenten creëerde. Natuurlijk moesten we ons een keer laten uitgraven en zijn we ook bijna gecrasht, maar het was super gaaf. Om bij te komen konden we de zonsondergang op de rode duinen bekijken. Helaas was er door de bewolking geen zon te zien. We hebben ons toch prima vermaakt, een grote speeltuin met zandlawines. 'S avonds nog lekker gegeten met twee meiden.