Mui Ne dag 1

18 augustus 2014 - Phan Thiet, Vietnam

We zijn hier vroege vogels aan het worden, om 7 uur de bus richting Mui Ne. Dat betekent afscheid nemen van onze "family", dit gaat niet zonder knuffels. De snelste Vietnamees kan zelfs niet aan de knuffels ontkomen. Regelmatig maakte ze de grap: "I am sorry, lost your passport, now you can not leave". Eenmaal in Mui Ne bleken we in een Paradijsje te zijn aangekomen. Super mooi, nieuw hostel met een fantastisch zwembad. Toch wilden we even het strand checken, is lastig om op het strand te zitten aangezien er veel resorts zijn. We hebben geprobeerd stiekem ergens te liggen, maar dat was van korte duur. Paar uurtjes aan het zwembad liggen met een boekje erbij is ook niet erg. Gezellig met een grote groep uit eten geweest. Hapjes, drankjes, dansjes = top avond!

Wistjedatjes:
- je na een dag canyoning super kan slapen
- neem geen bucket, daar stoppen ze stiekem drugs in.
- het is nu laagseizoen in Mui Ne, vandaar dat het surfen niet echt top is.